17-09-2014

A BRANDY KIND OF DAY

top BRANDY MELVILLE | skirt BRANDY MELVILLE | earrings NOA NOA | choker necklace H&M | watch DANIEL WELLINGTON | shoes CONVERSE ALLSTAR

JONGENS IK LEEF NOG. Ik zit nu officieel in week 3 van mijn studie en ik moest even wennen aan het schoolritme en het feit dat ik ineens niet meer zoveel tijd in een dag had zitten dat er 5 afleveringen doorheen gejaagd konden worden. Nu gaan er in een dag halve boeken en essays doorheen, eventjes anders. Mijn studie is wel echt ontzettend tof (ik ben zo'n persoon die het eigenlijk wel leuk vindt om essays te schrijven en dan zit je goed met een taalstudie (Engels)) maar Zo. Veel. Huiswerk. Gelukkig zijn daar de veel te dure koffieverkooppunten op en om Utrecht CS die me veel te vroege colleges helpen door te komen. Het is alleen wat minder goed voor  mijn bankrekening, evenals de veel te leuke terrasjes en winkels in Utrecht.

Verder ben ik verliefd op dit shirtje van Brandy Melville, dat ik in ItaliĆ« heb gekocht, en geniet ik  ontzettend van dit zomerweer (behalve die 2 uur in een te warme collegezaal en die 17 minuten in een overvolle bus). Het leven is goed (maar druk).






25 opmerkingen:

  1. Vanzelfsprekend vind ik deze outfit echt geweldig. (No-shit) ehh :) -xx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat shirtje wilde ik ook bijna kopen, echt mooi! En ben jaloers op je horloge, P R E T T Y. ;) veel succes met te overleven tussen al je stapels werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf je rokje zo leuk vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit, je rokje is zo onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Ik vind je rokje echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke outfit! En wat is je blog gaaf! blij je ontdekt te hebben:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah Brandy Melville <3, ik ben echt verliefd op alles van hen! Mooie outfit en leuke plek om de foto's te maken! En ik studeer ook in Utrecht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve outfit!
    Ik houd zelf ook stiekem van het schrijven van essays en mis daarom school ook best een beetje.
    Had ik never nooit gedacht hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke combi, dat shirtje is echt cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit, dat shirtje is inderdaad erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh dat rokje! Ik hou van Brandy, ze hebben geweldige kleding. Je hebt er een hele mooie outfit van gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik begin morgen ook weer met mijn studie en weet nu al dat het ff slikken zal zijn haha weer vroeg opstaan en niet de hele dag kunnen doen waar je zin in hebt. Achja hoort erbij :D Voor de rest leuke outfit! Staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend leuke outfit, en prachtige foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ow wauw, wat een mooie outfit! Echt heel erg leuk, de combinatie is super goed! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, hele leuke outfit, staat je goed!

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen